Zwrot i wymiana

  1. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku umów zawieranych na odległość, konsument ma prawo poinformować firmę w ciągu 14 dni na adres e-mail support@d4web.eu lub za pośrednictwem innego kanału komunikacji, że odstępuje od umowy, bez konieczności podawania powodu swojej decyzji.

Okres odstąpienia od umowy rozpoczyna się po upływie jednego dnia od daty otrzymania towarów.

  1. WYMIANA I ZWROT TOWARÓW
  • Wypełnij formularz reklamacyjny >> FORMULARZ REKLAMACYJNY.
  • Wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu (nawet jeśli produkt został już przez Ciebie przetestowany).
  • WYŚLIJ PRODUKT NA ADRES: D4 WEB d.o.o., HLADILNIŠKA POT 42, 1000 LJUBLJANA, SLOVENIA

Po otrzymaniu przesyłki, powiadomimy Cię e-mailem o otrzymaniu produktu na nasz adres.

Gdy ustosunkujemy się do reklamacji i wyślemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze, poinformujemy Cię o tym ponownie drogą mailową.

Przy zwrocie towaru konsument przesyła formularz z danymi osobowymi oraz konto transakcyjne, na które chce otrzymać zwracaną należność. Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na nasz adres.

Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w EURO.

  1. Przed wysłaniem paczki koniecznie sprawdź na potwierdzeniu zamówienia lub fakturze, którą otrzymałeś e-mailem w momencie składania zamówienia, że zakupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym. W przypadku dostarczenia produktu, który nie jest nasz, nie ponosimy odpowiedzialności za Twój błąd i nie zwracamy przesyłki.
  1. Koszt wysyłki jest po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych.
  1. W przypadku, gdy nie otrzymasz e-maila z naszej strony w ciągu 30 dni, że otrzymaliśmy przesyłkę, prosimy o kontakt, abyśmy mogli wspólnie sprawdzić, gdzie znajduje się paczka.
  1. Konsument nie może korzystać z zamówionych rzeczy aż do odstąpienia od umowy. Konsument może sprawdzać i testować artykuły w zakresie niezbędnym do ustalenia stanu faktycznego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem działania niekoniecznego do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów, których przedmiotem jest rzecz wykonana według dokładnych wskazówek konsumenta i dostosowana do jego osobistych potrzeb, która ze względu na swój charakter nie podlega zwrotowi, która się psuje lub której termin przydatności do użycia już upłynął. Zwracając towar konsument przesyła formularz z danymi osobowymi oraz konto transakcyjne, na które chce otrzymać zwracaną należność. Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na nasz adres.
  1. W momencie odstąpienia od umowy, w której wykorzystano bonus, kod rabatowy lub kod promocyjny, środki te traktowane są jako rabat i nie są zwracane użytkownikowi. Użytkownikowi zwracana jest jedynie wpłacona kwota.
  1. Lista przedmiotów, dla których odstąpienie od zakupu nie jest możliwe lub jest ograniczone to:
  • Stroje kąpielowe, bielizna: Stroje kąpielowe i bielizna nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych.
  • E-book: E-book jest własnością intelektualną, której nie można materialnie zwrócić (można ją przenieść lub skopiować), dlatego nie ma możliwości wymiany lub zwrotu tego przedmiotu.

POZYTYWNIE ROZPATRZONE ZOSTANĄ TYLKO TE PROŚBY, KTÓRE SPEŁNIAJĄ WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI.

Wypełnij formularz reklamacyjny >> FORMULARZ REKLAMACYJNY.

GDY TOWARU NIE MA W MAGAZYNIE 

Zdarza się, że konsument składa zamówienie przez Internet, sprzedawca je potwierdza, a później informuje, że zamówionego towaru nie ma w magazynie; towar został już opłacony. Jeżeli towar nie jest dostępny i w związku z tym sprzedawca nie może spełnić swojego zobowiązania, firma powiadamia konsumenta e-mailem i po otrzymaniu faktury za transakcję zwraca pieniądze nie później niż 14 dni od powiadomienia.