Często zadawane pytania dotyczące dostawy, zwrotów produktów, opcji płatności.
1. Kiedy mogę spodziewać się dostawy? +
Czas dostawy wynosi zwykle do 4 dni roboczych. Gdy otrzymamy i przetworzymy twoje zamówienie, otrzymasz powiadomienie e-mailem. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości w ciągu 1-2 dni, skontaktuj się z nami.
2. Co jeśli nie ma mnie w domu w momencie dostawy? +
Jeśli nie jesteś pod adresem w momencie dostawy, kurier może zostawić paczkę w punkcie odbioru. Jeśli nie wiesz, gdzie jest twoja paczka, skontaktuj się z nami.
3. Kto dostarcza paczki? +
Paczki są dostarczane przez firmę kurierską GLS Poland / InPost.
4. A jeśli nie jestem zadowolony z produktu? +
Jeżeli produkt nie spełnił twoich oczekiwań, możemy zwrócić cenę zakupu lub wymienić produkt na inny.
5. Jak mogę zwrócić produkt? +
Wszystkie informacje na temat zwrotu produktu można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce Zwrot i Wymiana.
6. Mam pytanie, którego nie znalazłem wśród powyższych. +
Jeśli masz dodatkowe pytania, z chęcią odpowiemy na twój e-mail, który możesz wysłać do nas pod adres info@sofistar.pl.